Posted by: y4ku24 | March 2, 2009

Komik: Siddiq Cerdas in ‘Abang Jin’

Ini masterpiece (hah, masterpiece la sangat) ke-3 dalam siri Siddiq Cerdas. Cuma kali ini agak pedaz, terutamanya kepada yang hisap rokok dan/atau suka makan sup tulang! Haha, jangan marah bro, aku sendiri terkena nombor 2 tu! Enjoy!

rokok2


Responses

  1. salam Luqman

    baju Siddiq tu tak tahan sungguh hehehe

    selamat terus berkarya. dakwah juga ni kan.

  2. nasib baik ba’a tak isap rokok

  3. salam
    alamak terasa gak tapi yang no 2 lah
    suka gak makan sup tulang
    teruskan berkarya (^_^)

  4. Oh, baru perasan t-shirt Siddiq tulis SC IPIJ 2005 Shiga🙂 . Ke baru tambah?? Hehe…

    • @ iliana: salam. baju 2005 sebab komik lama. huhu.
      @ ba’a:😉
      @ ‘atiqah jasni: sama la kita…
      @ inda: kalo baru tambah takkan nak ubuh baju tak up-to-date!😀 malas edit punya pasal…

  5. ark, tabley makan sup tulang la pasnih…

    huhuhu (+_+)

  6. hehehe…still x caya dat u drew dis siddiq comic..haha..nk tau..mse tgk entri ni..psaing mu tgk juge..tau spe?MUHAMMAD IZZAT KHAIRUL AZMAN..hehe..2 bradik 2 ad dtg kl time cuti skola ari 2..both da asah skill masing2…beware!!heh..

  7. ooooooooooooaa

  8. krim salam ke fahrin.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: